Motywacja i motywowanie
Kreowanie misji, wizji, celów i kultury organizacyjnej, modelowanie postaw podwładnych, wzmacnianie pozytywne i negatywne, motywowanie przez cele. Pozapłacowe instrumenty motywowania. Typowe błędy popełniane przez kierujących.
Negocjacje biznesowe
Budowanie własnej skuteczności w negocjacjach, kształtowanie autorytetu za pomocą technik werbalnych i niewerbalnych, trening umiejętności definiowania własnej strategii i rozpoznawania strategii stosowanych przez partnera w negocjacjach.
Mobbing w organizacji
Charakterystyka zjawiska i jej głównych bohaterów: agresora i ofiary. Praktyczne ćwiczenia rozpoznawania mobbingu i sposobów przeciwdziałania. Aspekt prawny zjawiska i kwestie związane z odpowiedzialnością wynikającą z Kodeksu Pracy. Polityka anty-mobbngowa w organizacji.
Zarządzanie zespołem
Zastosowanie wiedzy o organizacji uczącej się w pracy zespołu. Sposoby wzbudzania i rozwijania synergii zespołowej. Techniki wydobywania indywidualnego potencjału pracownika i wykorzystania go w pracy zespołowej. Typologia osobowości i zajmowanych ról w zespole. Metody skutecznej pracy zespołowej.
Zarządzanie konfliktem
Geneza powstawania konfliktów w miejscu pracy. Negocjacje i mediacje pomiędzy zwaśnionymi stronami. Techniki twórczego wpływania i rozwiązywania konfliktów. Pozytywne i negatywne kierunki rozwoju konfliktu i ich wpływ na organizację.
Twórcze myślenie i kreatywne rozwiązywanie problemów
Praktyczne warsztaty, w trakcie których uczestnicy poznają metody i techniki rozwiązywania problemów, których celem jest przyniesienie nowych, oryginalnych, a przede wszystkim użytecznych dla nich samych pomysłów. Uczestnicy skupiają się na własnych zdolnościach i umiejętnościach twórczych, które rozwijają pracując indywidualnie i w zespołach.
Obowiązkowe szkolenia dla firm w zakresie BHP, prowadzone przez uprawnionych inspektorów.
Business English - warsztaty, konwersacje. Zajęcia dla firm i osób indywidualnych.
Szczegóły i zapisy w aktualnościach.